Kristianstad Judoklubb
Judo
Medlems- och träningsavgifter

Medlemsavgift aktiv 2024

Medlemsavgift på 200 kr/år betalas av samtliga aktiva medlemmar.

Stödmedlem

Vill du som icke aktiv stötta vår förening tar i tacksamt emot valfritt belopp via vår Swish 1235559208, skriv Stödmedlem i meddelande. Stödmedlem har inte rösträtt i föreningen.

Träningsavgifter VT 2024

Judo                          1200 kr/termin

Judolekis                   600 kr/termin

Falltrygghet              1200 kr/termin

Rabatter på träningsavgift

Vi erbjuder familjerabatt. Första medlemmen betalar full avgift/termin, nästa familjemedlem får 200 kr rabatt/termin, från tredje familjemedlem 400 kr rabatt/termin. Judolekis ingår ej i familjerabatten.

Studentrabatt lämnas med 500 kr/termin (Högskola/Universitet mot Mecenat kort).

Övrigt

Vid terminsstart faktureras medlemmarna avgifter enligt ovan automatiskt via e-post.

I avgifterna ingår försäkring till och från samt under träning och tävling. Klubbens försäkringar gäller endast de som betalat terminsavgiften.

Vid byte från Judolekis till Judo-grupp under terminen debiteras upp till full avgift (hänsyn tas till ev familjerabatt).

Träningsavgift för medlemmar som slutar i början av en termin debiteras 100 kronor per enskilt träningstillfälle. Efter fyra träningstillfälle debiteras full träningsavgift för hela innevarande termin.

Vi bjuder nya medlemmar på 2 träningspass, därefter faktureras avgifterna enligt ovan automatiskt via e-post. Nybörjarträning som påbörjas efter halva terminen = halva träningsavgiften.  Nya medlemmar anmäler sig här Länk

Övriga avgifter

Gradering 250 kr

Judopass 300 kr,  betalning ska swishas innan passet utställs. Finns blankett som ska fyllas i.